G #00 - intro

Sitter nu pa ett internetcafe utanfor Banjul i Gambia.

Internet gar langsamt och det kommer inte finnas tid till att skriva ner allt som jag vill skriva.

Enbart en sammanfattning skulle ta for lang tid.

Det kommer ett langre inlagg nar jag kommer hem igen, runt 17 mars.

Hoppas alla har det bra!



PS. Victoria: Forlat att vi vackte dig har om natten. Lamin undrar varfor du vill se bild pa hans mamma. Han tillater inte att jag tar bild. "Pa mina syskon det ar okej, men inte min mamma". Det ar kul att prata med Lamin om det.

Kommentarer
Postat av: Victoria

HAHAHA! Förstå att jag var i sömnen och skräckslagen när ni ringde. Jag hörde fan inte vem det var ens först och sen blev det bara svart. Jävla Lamin, fota henne i smyg! Och hans hus. Och en bild som visar exakt hur jävla nöjd han är nu när han slipper jobba! Sen får du berätta allt när du kommer hem :) Hälsa honom och ha så kul!

2009-03-13 @ 02:33:22
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0