C.C.

Eyah!

Ny design på bloggen!

Jag vill tacka min mamma, min pappa och ...


Nej.


Jag gjorde fan inte ett piss.

Men det gjorde istället den gode herren Nordlund. När jag förklarade vad jag ville ha hjälp med så svarade han "Det låter jobbigt.".

Men han hade ju ett förträffligt sällskap av mig.. eller?

3-4 timmar senare är han klar och då har jag suttit och diggat musik på hans ipod till In The Summertime av Mungo Jerry och andra sköna låtar.

Vad gäller designen så blev den inte ens i närheten av min ursprungliga idé. Fredrik fick istället frihet att göra som han ville för att ibland fråga vad jag tyckte. Det roliga var att han gjorde allt från grunden i Dreamviewer och Photoshop.

Jag gillar den nya betydligt bättre än förra standardmallen.

Egentligen har jag en annan idé som är mer personlig, kanske något jag får trixa med själv senare.

---

Är nyss hemkommen från Pilis, yea. Har mest tagit det lugnt. Bjöd Fredrik och min far på en pizza också förresten. Hade inte ätit en god pizza på 5-6 månader.

Sen såg jag på film med gubben. Det var kul. Mest för att han var så larvig när vi kollade. Det var en romantisk scen då Audrey Hepburn ber om en kyss, "Oh, kiss me David!" säger hon. Hon ska precis be om en till men då säger pappa "Oh, FUCK me David". Jag skrattade rejält. Var inte beredd på en sån kommentar från en 53-åring.

Anywho, auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: nx

Haha...härlig pappa =P Och det heter faktiskt Deamweaver nörd-noga

2009-03-02 @ 14:55:22
Postat av: Aida

hahahahahahah

2009-03-06 @ 03:07:59
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0