Donny Dongel

Imorgon (idag) kommer bli en dag full av ärenden. Det är åtminstone det som jag planerat. Har antecknat över 20 saker som jag ska ta itu med. Kommer så klart gå helt åt helvete men ska göra ett tappert försök. Av de 20 punkterna är ca. 5 saker som är "nöjen". Till exempel tänkte jag tokspela något/några av Olivers spel. Ägaren saknar sin Ps2 och jag vill inte gärna svara på frågan "Hur var spelen?" med ett "eh?". Har spelat lite grann men inte tillräckligt för den långa tid den varit i mitt innehav ("som är ett annat ord för swimmingpool. Saknar Hipp-Hipp!).

Det är också kanske den punkt som känns mest lockande på listan. I övrigt är det lite turer med bilen och ett antal telefonsamtal. Blä. Kommer bli tillfredställande att radera punkt efter punkt från listan. Om nu allt går som det ska.

Nästa inlägg blir inte lika ointressant och platt. I promise

Kommentarer
Postat av: Aida

ååh coolt jag har oxå en lista för idag som ska bli nice att pricka av ses snart

2009-06-10 @ 04:38:39
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: nx

Innehav...hahaha =D

2009-06-10 @ 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0