ganymede

Imorgon blir det rejält med dricka känner jag på mig. Kommer grilla/ festa hemma hos Peter i Pilis. Det fanns tre val av fester att välja mellan men jag valde så klart att festa med det gäng jag gillar mest och trivs bäst med! Kanske borde dricka Norrlands Guld bara för att framhålla vikten av "Om du vill vara dig själv en stund". Istället blir det några Mariestad och rom med cola. Varför ändra ett vinnande koncept?

Idag har det varit en riktigt bra dag! Föräldrarna hälsade på, vi drog ner på stan och såg på glada studenter och var på Systemet. Sen en lunch med brorsan och efter det åkte jag hem. Här hemma har jag inte gjort så mycket. Skönt!

Det var synd att det är tre fester samtidigt imorgon kväll. Hade gärna sett att fler kunde komma ut i vildmarken och fira nationaldagen. Hade varit kul att visa var jag tillbringade 17 år av mitt liv. Och stadsborna hade dessutom fått möjligheten att äta den godaste pizzan i trakten. Förvisso är det några som jobbar också som hade varit intresserade. Kul dock att Jonas och Angelica kommer!


Kommentarer
Postat av: Martin

hehe den där pizzan har man fått höra mycket om! det är nästan värt att ta en tripp förbi där i sommar om jag kommer upp ;)

2009-06-07 @ 11:54:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Martin

Den där pixxan har man hört och annat om..man borde komma förbi där någon gång! :)

2009-06-07 @ 11:56:33
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0