JD

Igår 17.46 gick jag på semester. Officiellt börjar den imorgon men idag var jag inte schemalagd. Tack för det!

Har hunnit med mycket redan nu. Igår efter jobbet ringde jag Aida som visade sig stå ca. 100 meter ifrån mig. Vi gick ner till Badhusparken och gick en promenad längs vattnet, samtidigt som vi lade upp lite planer om kommande dagar. Det var kul. Vi spånade högt och var varandras bollplank.

Resultaten av det blev grillning och öl (+rom och cola) blandat med Uno och youtube. Kul också att Jon var med. Han hade precis avklarat en kurs på McDonalds Bussiness School i Stockholm och hade en del roligt att berätta. I synnerhet när han berättade om att han stod och kissade bredvid Zlatan på Bromma Flygplats. Skön kille det där.
   Efter Uno och annat satt vi på verandan och pratade fram till halv sex på morgonen.

Idag har jag varit på stan i ett antal timmar och shoppat loss. Köpte inte mindre än 16 (!) plagg. T-shirts, shorts och linnen. Var rea i princip överallt på stan. Bäst var dock JC som hade halva priset på allt i butiken!

Imorgon är vi 5-6 personer som ska åka till Forsaleden och bada, sola, ha skoj! Var länge sen jag var där så det ska bli fruktansvärt kul! På kvällen blir det återigen några öl och nåt att äta hos Aida & Oliver. Får se om det kommer bli någon sömna för min del innan jag beger mig till tåget som går 06.01 mot Arlanda C.

Och därefter inleds en mycket speciell resa för min del. 18 dagar i ett land som fascinerat mig länge, nämligen Nippon eller Japan som det också heter.

Ses om en månad ungefär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0