Expo

Fick idag reda på att kvällens personalfest/möte tydligen är obligatoriskt vilket tyvärr sabbar mina planer inför kvällen. Jag hade två grejer inplanerade men om jag kör hem direkt efter mötet och när alla andra börjar förtära dryck så borde jag kunna hinna hem till en av de planerade sakerna.

50 % är bättre än 0.

Har dessutom precis blivit frisk så känner inte direkt för någon karatefylla (älskar det ordet). Får ladda upp inför helgen istället. Lutar åt att det blir grillning, kubb och sånt antingen i stan i någon park eller hemma hos Peter i Pilis. Grabben har hela villan för sig själv den helgen. Vi får se men om det blir dåligt väder får man väl sitta inomhus någonstans.

1 timme och 45 minuter kvar till mötet. Ska göra lite nytta innan dess.

Skämtare i Drammen, han skämtar aldrig mer
låste alla dörrarna och sjöng en skämtsam blues
- Skrattade nästan på sig och tog en överdos ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0