repeat 24/7

En lugn stund vid datorn med en kopp kaffe bredvid mig.

Lugn.

Kollar lite hemsidor som jag alltid försöker återkomma till dagligen.

Känner mig inte för att göra något annat än att lugnt och tyst sitta här i någon timme och läsa allt som hänt.

Jag startar musikprogrammet och sätter igång Hot n Cold av Katy Perry.

You're wrong when it's right
 It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up


Kan inte sitta still.

Lämnar stolen.

Lämnar kaffet.

Blir en ny människa.

...

(Tack Daniel Nyman)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, varför Daniel av alla människor i världen? :P



Jag vill se bilder från Japan nu!

2009-07-23 @ 23:45:56
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0