Obskyrt

En del av er vet att jag är en Burger-lover.

Om ni frågar Martin eller Anders H så vet dem mycket väl att jag dessutom är svag för pizzor.

Efter en djungel av japansk mat med namn som man ändå inte kommer ihåg, var vi sugna på gammal hederlig pizza. Ute i staden finns knappt en enda pizzeria men via hotellet kan man tydligen beställa pizza för utkörning.

Sagt och gjort. Det var vår plan för kvällens matintag.

Det var bara ett problem.

Priset.

Pizzorna kostade mellan 220 - 450 kronor. FÖR EN PIZZA!!!!

Utan dryck, utan bea, utan allt!!!

Helt otroligt högt pris.

Min hunger för pizza börjar bli allt mer monstruös. Jag får helt enkelt hålla ut i 8 dagar till då jag kommer äta pizza på Pilgrimen när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Tjoho!



Fy satan vilka dyra pizzor! Hur överlever japanerna?



Ja, gör så! Plundra Eva på pizzor på Pilgrimen några dagar när du kommer hem :D

2009-07-13 @ 17:00:25
URL: http://absoluteledin.blogg.se/
Postat av: nx

Men fy faan! Tacka vet jag de norrländska pizzorna.

2009-07-14 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0