bananer, björnar och lampskärmar

Idag var en sån där dag då man planerat något som tog längre tid än beräknat. Skulle bara ta en fika med Galle och Aida och sen åka hem och städa, men istället så dök Anders H upp och hängde med oss. Efter en lunch på Samurai åkte vi hem till mig och drack kaffe, gick världens kortaste promenad, och såg lite Top Gear i sällskap med Jens och lite snacks.

Resten av kvällen ägnade jag åt att dels spåna på idéer till Aidas virkning, samt tänka högt om vad jag ska göra under min tid som är kvar innan jag flyttar. Hoppas jag inte jag var alltför jobbig eller tjatig... ?

Snart väntar ett långt arbetspass på 10-20 och min kropp säger åt mig att sova, men just nu vill jag bara sitta vid en lägereld, luta sig tillbaka, se stjärnorna och bara prata om vad som helst med några nära vänner.

För övrigt förstår jag mig inte på tjusningen med krogstråket. En dåligt kyld Norrlands Guld i petflaska för 59 kr kommer aldrig bli en hit i min värld.

Kommentarer
Postat av: Aida

det var ett kvarglömt paraply som hängde där och sa jag är Aidas paraply för den som ägde mig innan har trampat på sin 1000:de myra så då blev den förra ägaren av med det! så det så!

2009-07-31 @ 21:05:29
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0