Thomas Quick

20.54

Stämplar ut för sista gången från McDonald's Stortorget.

Det kändes verkligen...¨

ingenting.

Tänkte skriva ett långt inlägg om mitt jobb, om tiden som gått men jag struntar nog i det... tills vidare.

Ikväll firar jag med champagne och vattenpipa hemma hos Aida Trodde jag skulle prata om jobbet men om det har jag knappt sagt något alls. Istället blir det samtal om annat varvat med anekdoter från min barndom. Kul!

Till det spelas musik av The Seatbelts. Snart kommer Eken hit och då är vi en grym trio som intar nattens timmar.

En del av er träffar jag igen, ni andra:¨

väl mött!

Kommentarer
Postat av: nx

You will be sadly missed

2009-08-09 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0