left right left

Åter hemma efter introduktioner, tal, genomgångar, folkvandringar och annat. Mycket information att ta del av och desto fler dokument att läsa igenom och begrunda. Verkar vara en intressant fackhögskola, JIBS, som alltså står för Jönköping International Business School. Vet inte om ekonomi och jag går ihop 100 % men det återstår att se. Har aldrig pluggat ekonomi utöver det lilla som ingick i samhällskurserna på gymnasiet.

Vad gäller klasskamrater så är det en väldig blandning bland nationaliteter. Idag har jag pratat med en tjej från Litauen, en sydkoreanska, en tyska, en tysk, samt en otroligt trevlig tjej från Colorado, USA.

Sade inte ett enda ord på svenska på skolområdet idag. Det finns så klart svenskar i klassen men de får jag bekanta mig med ikväll då det är förfest och senare cocktailparty för att slutligen avrundas på studenternas pub. Får se om jag tänker vara med på det sista, eftersom jag börjar 10.00 imorgon. I och för sig börjar inte studierna förrän onsdag nästa vecka men vill inte gärna missa informationsmöten oavsett klockslag.

Under de kommande dagarna så blir det lekar, poolparty, togaparty, beachparty, sittning, allsång, utgångar och annat skoj! Ska försöka vara med på så mycket som möjligt.

På tal om hallonbåtar så fungerar min dator igen! Björn var hit igår kväll och fixade biffen, snällt av honom! Nu behöver jag bara fixa med Firefox och andra program så att jag kan få allt som jag vill ha det.

see you spacecowboy

Kommentarer
Postat av: Aida

hahhahahaha

hallonbåtar! ååh vad roligt allt låter! kram kram

2009-08-17 @ 23:35:53
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0