Normal rubrik

Kikade runt lite och såg att några hade fyllt i en viss lista. Måste såklart göra samma sak:

Smeknamn: Varierande, men ofta kortvariga. Brutus, Ekke, Golden Boy m.fl.
Status - Singel
Alldaglig - Nej
Barn - 70 % glädjespridare, 30 % högljudda
Cab - Aldrig åkt/kört
Duntäcken - Mjuka, men för varmt
Egoistisk - Ibland, men ytterst lite i så fall
Frukost - Alla dagar, gärna två stycken med sömn emellan
Gullig - Ingen aning
Humör - Håller inne med mycket, men blir sällan arg/glad
Isterband - Har ätit men får inte fram nåt minne. Är nog okej
Joggar - Aldrig i livet
Kalas - mid 90's
Lång - Tom Cruise-längd
Missionären - James Bond
Njuter - Sällan
O´boy - Varm
Party - I rätt sällskap
Statoil - French hot dog
Romantiker - Time will tell
Skeden - Varmt
Tokig - Enligt vissa är jag det
Underbar - Det är upp till någon annan
Virrig - Ja ("Var lade jag telefonen?")
Xylofon - Första ordet på X som jag lärde mig
Yllesockor - Skönt
Zebrarandiga underkläder - Eh.. nej
Åskrädd - Nej, men irriterande när det blir strömavbrott
Älskar - Nej
Ödmjuk - Ganska tror jag
Piercing - Nein
Tatuering - Inom en inte allför avlägsen framtid
Favoritdrink - Caribbean Sunset
Drömbil - Ariel Atom
Färg - Röd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0