Pablo

Såg nyss Pablo Francisco i Jönköping konserthus. Det pågick i 1,5 timmar. Det var tre ståupp komiker innan Pablo och de var roliga dem också men det märktes vem som var stjärnan. Känns som att jag inte behöver skratta mer nu på ett bra tag framöver. Min kvot är uppfylld.

Ikväll kanske jag tar mig iväg till någon förfest men det verkar inte vara någon samlad plan för kvällen. Antingen får jag ringa runt och fråga, eller så tar jag tillfället i akt att vara hemma då jag för en gångs skull är ensam hemma en hel helg. Har egentligen ingen aning om vad jag ska göra själv här hemma, men det får jag tänka på senare eventuellt.

Kommentarer
Postat av: nx

Är inte aaalls avis på dig. Inte det minsta. Har aldrig velat sett Pablo Fransisco. Never.

2009-09-28 @ 01:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0