138 kr

Är priset på min tågbiljett hem till Jämtland i december. Trodde aldrig jag skulle komma så billigt undan. Priset för returbiljetten återstår att se. Ska förhoppningsvis kunna hamna i samma prisklass.

Idag är jag fortfarande sjuk. Dock verkar det bli bättre. Lyckades ta mig till skolan idag. Var verkligen inget jag ville göra men eftersom det var grupparbete så fanns det inget annat val.

Imorgon ska jag försöka bli klar med två grupparbeten. Efter det är det i princip bara makroekonomin jag behöver koncentrera mig på. I politikkursen kommer vi få en hemtenta vilket gynnar mig väl. Skriva skriva skriva! I makron kommer det istället vara en tidsbegränsad tenta som skrivs på skolan där det blir en hel del matte.

De två tentorna infaller runt 10-15 oktober. Efter det startar två nya kurser. Ser fram emot det eftersom jag då ämnar vara med redan från början och plugga lite grann varje dag istället för de ovanligt sneda tidsförhållanden som pågår nu.

Bara en sådan sak att klockan nu är 00:55.

HALLÅ ERIK DITT PUCKO!!! VAD GÖR DU UPPE NU?!!

*Erik skäms och går till sängen*

Kommentarer
Postat av: David

Hehe!



Snygg avslutning på inlägget ;) Boka returresan på samma sätt och räkna ut 90 dagar innan :)

2009-09-22 @ 11:43:36
URL: http://absoluteledin.blogg.se/
Postat av: Martin

Hej hej!

i år äre det jag, sandra och två killar här nere ifrån samt Lina och carola ;)

Du var inte ledig då heller?

2009-09-22 @ 12:14:10
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Aida

intressant håranalys, ska bli spännande att se sen. biljetten var billig för att du bokade så pass långt i förväg, så boka hembiljetten så snart du kan för det blir dyrare och dyrare ju närmare resedatumet du kommer. krya på dig kram

2009-09-23 @ 00:12:45
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0