The taste of K2-citrus

Igår kväll när jag var nere på lagret på jobbet så blev jag något törstig och vad ser jag då? Jodå! En Ramlösa citrus! Som en oas i öknen ungefär. Den var halvt uppdrucken. Jag tänkte att den förmodligen öppnades samma dag och att den eventuellt skulle vara lite avslagen.

Sanningen var värre. Det var tjockt, och väldigt.... mjukgörande eller hur jag ska förklara det. Konsistensen var som sirap och saliv blandat. Det blev långa stränger (som smält ost ungefär) och var dessutom kletigt. Det var så vidrigt att jag snabbt spottade ut skiten.

Kan tänka mig att den stått i flera månader. Kan mycket väl varit samma burk som jag såg för 2-3 månader sen.

Ibland har man för bråttom.

Kommentarer
Postat av: nx

Mmm...vet själv hur det är när man kollar lite trånande på de cylinderformade läckerbitarna...

2009-05-07 @ 01:01:46
Postat av: Emma

därför du har blivit sjuk nu?

2009-05-07 @ 22:42:07
Postat av: Erik

hahaha, ja varför inte? Intressant tanke där! Skyller på Daniel i så fall, tror det var hans gamla ramlösa.

2009-05-08 @ 19:28:01
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: Ullis

Då blev jag mer sugen på käka en påse smarties varje gång ja var nere på k2

2009-05-08 @ 23:39:20
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Aida

omg hahahhahah jag dööör fan vad ERIK så jävla ERIK bara du som gör sånna missar underbart

keep entaertaining the world!

2009-05-08 @ 23:49:38
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0