she obviously meant "imply"

Till skillnad från att vakna 06.01 i ett ljust rum igår, vaknade jag idag strax efter 12 i ett (fortfarande) kolsvart rum. Rullgardin är kanske ett måste inför sommaren. Har aldrig insett lyxen med att kunna bestämma ljusnivån i ett sovrum tidigare. Jag borde kanske vara med i Robinson så att jag kommer värdesätta och sakna p-böter, halsbränna och restskatt från Sverige.

Igår var det tänkt att jag skulle skjutsa en tjej hem från Tavnäs (!) som ligger exakt där man är när man kört vilse. Jag avstod alkoholen men hängde så klart med de andra och kollade på Karlar i Trikåer (Robin-Hood parodi) som var ganska crap men bjöd på en hel del skratt. Efter någon timme eller två av roligt snack om gud vet vad så skulle de andra ut och gå men det var svinkallt. Jag och Fredrik gick istället hem till honom och värmde oss.
   Klockan var nu strax efter 01 och jag började hoppas på att jag skulle få ett telefonsamtal så att jag kunde få köra någon gång. En halvtimme senare får jag reda på att hon valt att sova över på festen och trots besvikelsen var det ändå en lättnad. Jag var riktigt trött. Jag "offrade" min alkohol som dock bara bestod av tre Sofiero-blä-öl så de bjöd jag bort med glädje och sadistiska smilgropar.

Kom precis nu på en sak. Jag borde börja dricka kaffe även på morgonen. Vilken förvandling!

Today is such a good day

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klagar du på min lägenhet! Det var det fräckaste :P

2009-05-17 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0