party!

Ett stort grattis till Elsson som vi firade igår kväll/natt!

Jobbade 17-20 (!) för att sedan hämta en kasse bärs och hälla i sig som belöning för det otroligt långa och jobbiga passet innan. Vi såg lite på Talang innan vi festade vid Blåcenter. Sen blev det taxi och GIII för ytterliggare skratt och intag. Det var överlag bra låtar på dansgolvet men inget psykadeliskt som jag ville ha, så därför fick jag spara Stampa-med-Leroy moves till nästa utgång.

Kul också att jag träffade Mattias. Med glimten i ögat förklarade han vad som är jobbigt i hans förhållande, om hur det är att bo på Frösön, och en teori om varför Swärd var så länge på toaletten. Det var bland det roligaste jag hört!

Tack för en rolig kväll!

Och Anders! Du kommer alltid vara två år äldre än mig, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0