Imagine

Ikväll har det varit trevligt! Mötte upp med Aida, Ullis & Benny (kan du inte byta namn till Björn istället? Blir mycket lättare då) och efter en stund dök Martin upp med Sandra. Hann inte säga så mycket innan det var dags att bege sig till bion. Vi såg 17 Again som faktiskt var långt över förväntan, även om det känns som att man sett ett par liknande filmer. Roligast var nog huvudrollens nörd till polare. Kul att få höra alviska igen, tyvärr hörde jag inte om det var quenya eller sindarin som de pratade. Lät som att det var quenya, men skitsamma. Det var verkligen kul att se de andra igen! Får prata mer hoppas jag på lördag då det är grillfest or something! Det blir skoj som fan!

You wired me awake
And hit me with a hand of broken nails
You tied my lead and pulled my chain
To watch my blood begin to boil


På vägen hem var jag riktigt glad. Bankade hårt på ratten emellanåt och sjöng med i låtarna. Ibland är det så härligt att glida själv i bilen och kunna sjunga med utan att en Ond Människa TM blänger på mig.

She asked me how the cats been
I say Moses he's just fine
But he used to think about you all the time
We finally took your pictures down off the wall
Jessie how do you always seem to know just when to call
She says get yourself together
Bring Mose and drive real fast and I listen to her promise
I swear to God this time it's gunna last


*svänger in på Havrevägen*

But they'll laugh at you in Jackson, and I'll be dancin' on a Pony Keg.
They'll lead you 'round town like a scalded hound,
With your tail tucked between your legs, You're goin' to Jackson, you big-talkin' man.
And I'll be waitin' in Jackson, behind my Jaypan Fan,


*Öppnar garagedörren* och vad ser jag? Jo, en igelkott! Jag vet inte hur ni har det men att se en igelkott inne i ett garage är inget som händer mig ett par dussin gånger om året om man får uttrycka det milt. Blev minst sagt förvånad. Jag parkerar och försöker få den lilla taggiga saken att gå ut till friheten men han stannar kvar inne i mörkret.

Nu är det ett hyffsat slappt pass kvar innan tre dagars ledighet! Me like, yes!

Kommentarer
Postat av: Ullis

ha ha ha.... härligt, men Benny behåller gärna sitt namn, blir så krångligt byta för honom... Var kul kväll igår!! Får vi göra om!

2009-05-24 @ 19:38:30
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Martin

Riktigt roligt att träffa dig vännen!

Hoppas vi syns snart igen :)

2009-05-25 @ 21:59:11
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Martin

Tack för en fantastisk helg!

Det här får vi alla göra om :D

ha de

2009-05-25 @ 22:00:50
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0