Sky City, tidigt som fan

Kunde varit tidigare.

Har suttit och surfat i över en timme redan. Det bästa var att jag tydligen hade två chapters att läsa av Naruto och Bleach och inte bara ett vardera som jag först trodde. Känns som att en final börjar närma sig.

När jag anlände till Arlanda så undrade jag varför jag inte tog ett tidigare tåg, istället för att behöva vänta 5 timmar (år?). Jag tog så klart det billigaste men kanske hade det varit värt en 100 kr till för att kunnat åka tidigare.

Nej, istället sitter jag här och läser andras bloggar men ingen (förutom Anders H som alltid skriver så bra) hade skrivit så mycket. Jo, Victoria också förresten.

För övrigt är det ett hack på ena hjulet på min resväska så varje gång jag går nånstans är jag övertygad om att jag ska väcka någon.

Har börjat förstå allt mer att jag lätt kopierar andras beteenden, både vad gäller rörelse och tal. Det har börjat märkas allt mer på sistone. Särskilt efter en veckas umgänge med Lamin. På väg till baggage claim på Arlanda så ser jag en äldre man framför som haltar med högerfoten. Jag tänker inte mer på det och fortsätter framåt jag med. Efter ca. 20 sekunder kommer jag på mig själv med att jag haltar exakt likadant och sååå synkroniserat var det också. Man kunde säkert tro att jag jävlades med honom.

Nej, nu ska det uthärdas en väntetid på 15 minuter. Då öppnar McDonalds. Vill så klart inte gå dit på min semester men behöver få i mig kaffe och nån toast.

Har så klart lyckats bli sjuk igen. Tycks vara min lott här i livet sedan två år tillbaka. Lyckligtvis har jag med mig Reliv som håller mig igång.

Ses nästa vecka! (somliga av er kanske tidigare)

Insha'Allah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0