provancale

Dagens fundering grundar sig i trötthet.

Kan man bli jetlaggad av att befinna sig hemma i sin bostad?

Jag vet inte hur det gick till. Igår natt lägger jag mig och vaknar 12 timmar senare. Min "frukost" blev strax innan kl 14. Direkt efter det rutinmässiga näringsupptaget, sätter jag mig i vardagsrummet och läser "Män som hatar kvinnor".

Fyra timmar senare är den utläst. Jag lägger mig ifrån boken, stiger ut på balkongen, och tänker "nej, klockan kan inte vara sex, omöjligt". Jag sätter mig igen, tänker igenom det jag läst.

Det både knullades och dracks kaffe en hel del, man blev rätt sugen själv faktiskt.

På kaffe alltså.

Nu är mitt kaffe färdigt.

Fy fan vad jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahahahaha, kaffe ja!

2009-04-06 @ 22:37:38
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Lotta

Med risk för att låta allt för intresserad så har du verkligen missat något. Då de två första loppen har varit väldigt spännande att titta på=) Men du kan ju titta på sammandragen som brukar gå på TV6=)

2009-04-07 @ 10:22:27
URL: http://brunkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0