breath of the dying

När man blir temp-bannad från en spelserver på internet så finns det flera, viktigare saker som man kan göra istället. Man kan gå på toaletten, ta något att äta, gå ut för lite frisk lust... eller kanske viktigast:

Man kan skriva några rader på sin blogg.

Sedan förra gången jag skrev har jag hunnit med en utgång på GIII. Det var riktigt kul och den här gången hade jag roligare på krogen än på förfesten. Vi var i Anders lägenhet i Torvalla med en av de mest praktiska balkonger jag sett. På vintern kan du stänga fönstren helt och ha ett extra stort rum med flera element och när det är varmt kan du öppna upp helt och bara röka på och ta det piano. Eller vad man nu vill göra när det är varmt och behagligt ute.

Extra kul med kvällen var att både Kristin och Fred var med. Jag pratade säkert nästan en timme med Fred på balkongen till Kristin kommer fram och säger "Du har inget i handen" och då slår det mig. Min sprit står i kylen. Så kan det gå, men jag hade hunnit dricka några groggar i alla fall.

Väl på krogen shakade jag loss med min bror, drack en screw driver och pratade med Jon, Kristin, Fred. Det var en rolig kväll med lagom mängd intag av alkohol.

Roligast av allt var Freds episka dans till låten Cotton Eyed Joe. Synd att ingen filmade.

Nu ska min bil ut för en sväng, arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0