Utmanad (?)

Blev utmanad av Martin, nu var det förvisso en månad sen eller så, men skitsamma. Fint folk kommer sent.

Eller nåt.

Aight, here goes:

Gå in i mappen: Mina bilder på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.

Eftersom de flesta redan gjort detta tar jag mig friheten att bortse från de två sista reglerna.



Synd att det inte blev en roligare bild. Det är hur som helst en del av baksidan hemma hos föräldrarna. Tomten sträcker sig en bra bit ner för slänten som knappt syns på bilden. Fotot är daterat 31 december 2004 vilket av förklarliga skäl är helt galet. Skulle tro att jag tog den bilden sommaren 2007. Har alltid gillat att trädgården som jag en gång sprungit runt i är vildvuxen. Perfekt att leka kurra gömma i. Får mig att se fram emot sommaren ännu mer.

Och med det fick bloggen en färgklick.

Kommentarer
Postat av: Aida

förresten jag gillar designen!!!du kollar ju på månen det är ju asssballt!!

2009-03-06 @ 03:09:00
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0