twenty+five

Blev utmanad (är det ens rätt term i sammanhanget?) att skriva ner 25 punkter om mig, eller om vad jag gillar, hatar, tänker på. Vad som helst, bara det är personligt. Något snabbt som man kommer att tänka på.

1. Jag är aldrig riktigt nöjd.
2. All verklighetsflykt och surrealism är bra.
3. Jag samlar på Don Rosa-serier.
4. När jag var liten var mitt mål i livet att bli en stjärnkock eller berömd arkitekt, mina föräldrar skulle få bo i mitt garage, omtänksam som jag var.
5. Blev avstängd från z-online i flera år efter ett intrång. "Det värsta jag varit med om" förklarade administratören på skolan.
6. Deborah kommer alltid heta Deidara. Deborah är inget namn.
7. Har inte sett ens en minut av Lost, Grey's Anatomy, Heroes, Sex and the city, Prison Break, CSI, CIS, m fl.
8. Ett toalettbesök i över 900 km/h är något som alltid kommer fascinera mig.
9. "Belgien!!" är den bästa svordom som finns.
10. Är du sjukt tävlingsinriktad? Dra inte in mig, jag kommer vara din motpol.
11. Åren 1994 - 1998 kommer nog alltid utgöra de bästa åren av mitt liv.
12. Varje gång det blir vår städar jag mitt rum ordentligt, öppnar fönstret helt, lägger mig på en madrass på golvet och lyssnar på Kent. Enbart de två albumen Hagnesta Hill och Vapen & Ammunition. Lyssnar aldrig på bandet annars. En av de allra bästa stunderna på året.
13. Kunde alfabetet innan jag var tre år.
14. En film är inte gammal om den inte spelades in innan 1990.
15. Jag älskar att vara ute och gå på natten.
16. Jag kommer aldrig bli för gammal för bollen i burken. Världens bästa lek!
17. Är alldeles för nostalgisk och sentimental för mitt eget bästa.
18. Jag är mycket konservativ när det handlar om jobbet. Hatar nya rutiner, nya maskiner, nya "förbättringar". ALLT.
19. Om jag stänger mitt vänstra öga, så påverkas knappt min sikt. Om jag har högra ögat stängt är jag handikappad. Min kamera, min lins där synen utgår ifrån är alltså på högra sidan av huvudet/kroppen. Om någon ser mig i mitt vänstra öga är det samma sak som om jag tittar på erat ena öra. Detta gör att om jag går in i något (vilket jag ofta gör) så är det nästan alltid vänstra sidan som tar smällen. Precis som att köra en bil med ratten på höger sida.
20. Jag kommer aldrig börja sopsortera.
21. Mitt första intryck av en person är alltid fel.
22. Jag lärde mig cykla när jag var 13-14 år.
23. "My one regret in life is that I am not someone else" sa Woody Allen och är kanske det citat som bäst stämmer in på mig.
24. Jag fick alltid stånd när 127:ans buss åkte ned för Stuguvägen. Måste ha varit bra vibbar.
25. Att bli ignorerad är bland det värsta jag vet.

Näst på tur står Anders H, Martin och Karin!

Kommentarer
Postat av: nx

nr 24...hahaha =D Jag fixar min utmaning när min dator är åter. Nästa vecka med lite tur.

2009-03-24 @ 10:36:45
Postat av: Martin

aaa när jag har tid hehe :P

2009-03-24 @ 13:58:39
Postat av: Aida

hahahahhaa roligt, nu vet man lite mer om dig, vi måste fika snart och berätta såna här intressanta saker för varann

2009-03-25 @ 03:55:34
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0