en kil som lyser

Imorgon kl 12.35 beger jag mig till västerut. Finns fyra personer jag vill besöka när jag beger mig västerut från Jönköping. Tre av dem bor i Göteborg.

Efter en 2-timmars bussfärd kommer jag hamna i Göteborg. Där kommer jag vara i hela... 35 minuter. För att ta en annan buss som går norrut.

I Göteborg bor Anders, Martin och Niklas. De två första av dem hade jag tänkte kontakta inom en snar framtid angående ett besök från mig. Tänkte mig oktober eller november kanske.

Min ursprungliga plan var: i höst: Göteborg. Nästa vår: Norr om Göteborg.

Men som man säger Anders och Martin:

"Hoes before bros!"

Eller?

Kommentarer
Postat av: nx

Naj naj! Bros before hoes!

2009-09-04 @ 14:27:18
Postat av: nx

Eller skit i det förresten...

2009-09-06 @ 03:44:40
Postat av: Aida

hahah Anders hahah

2009-09-08 @ 00:29:40
URL: http://aidat.blogg.se/
Postat av: Hoes.

MEN va fan erik!:P haha

2009-09-13 @ 17:52:23
URL: http://karintyckertill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0