nodame cantabile

Nu är snart helgen äntligen över!

Har själv lyckats bli sjuk så den här dagen har inte varit den bästa. Stort tack till Marie som ställde upp och bytte av mig på jobbet så jag kunde få åka hem.

Blev en del tumult nu på sena eftermiddan, kvällen och en bråkdel av den saken finns antagligen i kommentarerna på förra inlägget.

Nu är den saken över och jag hoppas att veckan som kommer blir bra. Ska bli skönt att jobba lite mindre kvällar nu. Plus att den kommande helgen är högst välkommen!

Var länge sen jag träffade många av er känns det som, men kanske har jag fel. Hittar gärna på något framöver.

Nej, nu blir det att kolla "bit för bit", och läsa lite tidningar. Robinson tog ju slut igår! Har redan sagt allt jag hade att säga om den här säsongen för några vänner men alltid kul att läsa nyheterna (skvallret) dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0