Black Dog Serenade

Dag 2.

Fortfarande träningsvärk.

Jävla brännboll.

Idag har jag varit ute i hela fem och en halv timme. Det är inte exakt på något sett men en ungefärlig uppskattning som kanske och eventuellt kan tänkas stämma.

Idag har jag, Erkman, Aida, Eken, Kalkonen och Erkman Jr. besökt inte mindre än en pizzeria, ett café och hela två lekparker och två bankkkontor.

Har hunnit med att sola 3 minuter och 23 sekunder också.

Runt hörnet väntar lite sömn för fyra timmars tvätt imorgon bitti, samt 11 dagars jobb i rad. Blandat med stängningar och öppningar. Kommer bli schleten och schlö men om 12 dagar är jag ledig tre dagar... alltid något.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

haha!



Jag hade träningsvärk 2 tills någon gång under natten till idag då den försvann :P

2009-05-27 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0