Starálfur

Riktigt skön dag idag. Soligt emellanåt och behagligt. Lite blåst bara som inte var lika kul.

Efter att mitt ärende på en timme (blev till och med längre än så) var över så mådde jag bättre. Var lite seg och orkeslös innan. Eftersom jag kände mig riktigt uppåt idag, så passade jag på att fira med en lunch. Ringde både Nordlund och min bror men ingen av dem hade möjlighet. Istället för att hänga läpp fikade jag själv. Gick runt lite på stan för att hitta ett bra ställe. Hamnade så småningom på Café Torgbrinken (öppet). Lika trevligt som alltid där inne. Tog en kycklingmacka med chilisås. Riktigt gott!

Nästa stopp blev Lugnvik, och efter det hem till Torvalla där jag nu sitter och skriver.

Nu ska det diskas och sen köras bil igen, yeay!

För övrigt vann rätt lag i Robinsontävlingen. Synd att det inte var mat som var priset. Och på tal om mat, varför äter dem inte Linda Isacsson? Sämre programledare för Robinson får man leta länge efter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men Anders Lundin är väl ändå sämre...

2009-03-31 @ 18:56:26
Postat av: Erik

Nej, verkligen inte. Anders Lundin var ju perfekt för Robinson. Däremot är han kanske inte den bästa för allsången.

2009-03-31 @ 22:54:14
Postat av: Aida

hallå varför ringde du inte miiiiig

2009-04-03 @ 15:31:20
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0