change of plans

Det blir inte Lund i höst.

Ej McDonald's heller för den delen.

Lund byts mot Jönköping.

Statskunskap byts mot internationell ekonomi.

Annars känns allt som vanligt.

Lite bättre till och med. Jag har redan bostad fixad, kommer återigen bo i en 3:a som jag delar med en annan snubbe så det ska nog gå bra även denna gång.

Undrar om jag någonsin kommer bo själv. Jag hoppas inte det.

Min sista dag på McDonald's är redan 10 augusti vilket alltså gör att jag har drygt två och en halv vecka kvar efter att min semester är slut. Efter den 10 augusti infinner sig min sista tid i Jämtland på drygt 20 dagar innan skolstart.

Funderar redan nu på vad jag ska hinna hitta på innan flytt och svensk byråkrati. Kanske en roadtrip genom Norrland? Eller en fjällvandring? Något skoj ska det nog bli! Har en del tid till att komma på något.

Jag har alltså sagt upp mig. Trodde jag aldrig skulle få säga/skriva det men idag, 13 juli skriver jag det.

Kommer säkert bli ett långt inlägg om donken efter den 10 augusti men det tar vi då. Nu har jag semester.

(och den ljusnande framtid är min)

Kommentarer
Postat av: Ullis

tar du en tripp genom norrland är du välkommen att hälsa på i Övik! :)

2009-07-13 @ 09:53:22
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0