"ave mig"

Tillbaka åter igen.

Sitter nu i skolan för att plugga. En söndag dessutom. Jag har varit bortrest några dagar och behöver nu ta igen lite grann. Har bara missat någon enstaka föreläsning men eftersom tentan är om 12 dagar så är det fullt ös nu i slutet som gäller.

Från i måndags till i förrgår var jag återigen i Lysekil. Denna gång var även Jens och Peter med vilket gjorde allt ännu mer roligt. Efter 2 x 2 timmars bussresa slog jag mig direkt ner vid deras bord på en lokal pub. Under dagarna som gick drack vi ännu mer öl och såg diverse filmer. Var både kul och avkopplande att få komma iväg från Jönköping åter igen. Höstmörkret med dess illa väder drabbade mig mer än vanligt denna gång men efter den här mini-semestern så är jag peppad inför de kommande två veckorna.

Nu ser jag mest fram emot måndag den 21:a december då jag ska åka hem. Dagen därpå ska jag in till stan och köpa julklappar och se om Östersund är sig likt. Skulle få sällskap av Stefan som jag inte träffat på ett halvår så det ska bli riktigt kul! Julafton och juldagen blir jag nog hemma hos föräldrarna, resterande dagar har jag all tid i världen.

För övrigt kom jag precis på att jag önskar mig en termos i julklapp.

Kommentarer
Postat av: John

Jag önskade mig en termos för 1-2 jular sen. Den har kommit väl till pass vill jag lova.

2009-12-11 @ 01:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0